Amazon cover image
Image from Amazon.com

Dirección de mercadotecnia : análisis, planeación y control / Philip Kotler ; [tr. : R. Quijano]

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish México : Diana , 1992Edition: 4a edDescription: 867 p. 23 cmISBN:
  • 9681316614
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.1 K6918 1992
Contents:
Qué se entiende por dirección de mercadotecnia -- Análisis de oportunidades de mercado -- Planeación de la estrategia de mercadotecnia -- Conjunto de la mezcla de mercadotecnia -- Administración del programa de mercadotecnia -- Tópicos especiales de mercadotecnia.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Libros Libros Mediateca Bibliográfica HF5415.1 K6918 1992 (Browse shelf(Opens below)) Available 10288

Título original: Maketing management.

Qué se entiende por dirección de mercadotecnia -- Análisis de oportunidades de mercado -- Planeación de la estrategia de mercadotecnia -- Conjunto de la mezcla de mercadotecnia -- Administración del programa de mercadotecnia -- Tópicos especiales de mercadotecnia.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha