La mente no escolarizada : cómo piensan los niños y cómo deberían ensenar las escuelas / Howard Gardner ; traducción de Ferran Meler-Ortí
Material type: TextLanguage: Spanish Language: Spanish Series: (Temas de educación ; 35)Publisher: Barcelona : Paidós, 1993Description: 292 p. ; 22 cmISBN:- 84-7509-935-1
- LB1062 G3718 1993
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Mediateca | Bibliográfica | LB1062 G3718 1993 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 4814 | |
Libros | Mediateca | Bibliográfica | LB1062 G3718 1993 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 4813 |
Browsing Mediateca shelves, Collection: Bibliográfica Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | ||||||||
LB1060 W38 2010 The architecture of learning : designing instruction for the learning brain / | LB1062 C6772 2011 Creativity and education futures : learning in digital age / | LB1062 E87 2005 Ej. 1 Pensamiento crítico / | LB1062 G3718 1993 La mente no escolarizada : cómo piensan los niños y cómo deberían ensenar las escuelas / | LB1062 G3718 2016 La mente no escolarizada : cómo piensan los niños y cómo deberían enseñar las escuelas / | LB1062 S69 2016 Launch : using design thinking to boost creativity and bring out the maker in every student / | LB1062 T46 2007 Essential creativity in the classroom : inspiring kids / |
Traducción de: The unschooled mind: how children think and how schools should teach.
There are no comments on this title.