Amazon cover image
Image from Amazon.com

Marketing de servicios : personal, tecnología y estrategia / Christopher Lovelock, Jochen Wirtz ; traducción Leticia Esther Pineda Ayala

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: esp Language: Spanish Publisher: xxii, 647 p. : il. ; 28 cmEdition: 6a edDescription: México : Pearson Educación, 2009ISBN:
  • 978-970-26-1515-6
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.122 L6818 2009
Partial contents:
Contenido: Comprensión de los mercados, productos y clientes de servicios -- Creación del modelo de servicio -- Administración de la interfase del cliente -- Implementación de estrategias de servicio redituables.
List(s) this item appears in: Coleccion reservada
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Notes Date due Barcode
Libros Libros Mediateca Bibliográfica HF5415.122 L6818 2009 Ej. 2 (Browse shelf(Opens below)) Available 4506
Libros Libros Mediateca Reference Bibliográfica HF5415.122 L6818 2009 Ej. 1 (Browse shelf(Opens below)) Available Vitrina piso 4 4505

Traducción de: Services marketing.

Contenido: Comprensión de los mercados, productos y clientes de servicios -- Creación del modelo de servicio -- Administración de la interfase del cliente -- Implementación de estrategias de servicio redituables.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha