Dirección de marketing : la edición del milenio / Philip Kotler ; traducción Roberto L. Escalona García.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: esp Language: Spanish Publisher: México : Pearson Educación, 2001Description: xxxi, 718, 1, 37 p. : il. ; 26 cmISBN:
  • 968-444-422-3
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.1 K6918 2001
Partial contents:
Contenido: La esencia de la dirección de marketing -- Un análisis de las oportunidades de marketing -- Desarrollo de estrategias de marketing -- Toma de decisiones de marketing -- Administración y entrega de programas de marketing.
List(s) this item appears in: Coleccion reservada
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Notes Date due Barcode
Libros Libros Mediateca Reference Bibliográfica HF5415.1 K6918 2001 Ej. 1 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 1 Available Vitrina piso 4 3570
Libros Libros Mediateca Bibliográfica HF5415.1 K6918 2001 Ej. 2 (Browse shelf(Opens below)) Ej. 2 Available 3571

Traducción de: Marketing management analysis, planning, implementation, and control. Millennium ed.

Contenido: La esencia de la dirección de marketing -- Un análisis de las oportunidades de marketing -- Desarrollo de estrategias de marketing -- Toma de decisiones de marketing -- Administración y entrega de programas de marketing.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha