Think like a food designer : 60 activities to develop your food design hhinking mindset / autor Francesca Zampollo.
Material type: TextLanguage: English Copyright date: Estados Unidos : Francesca Zampollo, c2017Description: 269 páginas : ilustraciones en blanco y negro ; 20 cmContent type:- texto
- sin mediación
- volumen
- 9781973486756
- TP370.5 Z36 2017
Item type | Current library | Collection | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
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Libros | Mediateca | Bibliográfica | TP370.5 Z36 2017 Ej.1 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.1 | Available | 15563 | |
Libros | Mediateca | Bibliográfica | TP370.5 Z36 2017 Ej.2 (Browse shelf(Opens below)) | Ej.2 | Available | 15564 |
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1. Take the reversal test. -- 2. Overcome the antropocentrism bias. -- 3. Overcome the expectation bias. -- 4. Alternative narrative (1). -- 5. Alternative narrative (2). -- 6. Alternative narrative (3). -- 7. Alternative narrative(4). -- 8. Develop empathy for the younger. -- 9. Develop empathy for the older. -- 10. Develop empathy for the different. -- 11. Consider a mango. -- 12. Consider bottled water. --- 13. Change the world of food. -- 14. Change society. -- 15. Change the natural world. -- 16. Change the world. -- 17. Improve your skills. -- 18. Challenge your ambitions. -- 19. Observe food and relationships. -- 20. Set yourself up for failure. kind of. -- 21. Learn to be a member of the group. -- 22. Learn to communicate with sketches (1). -- 23. Learn to communicate with sketches (2). -- 24. Learn to communicate with sketches (3). -- 25. Learn to communicate with sketches (4). -- 26. Learn to visually summarise information (1). -- 27. Learn to visually summarise information (2). -- 28. Learn to visually summarise information (3). -- 29. Learn to learn. -- 30. Spread your search (1). -- Spread your search (2). -- Think about needs. -- Unveil the memories behind food. -- What is your favourite TV food Show?. -- Creativity that solves problems. -- Forced combinations (1). -- Forced combinations (2). -- Forced combinations (3). -- Focus on opportunities. -- Develop metaphorical thinking. -- What if?. -- Be an explorer. -- Biomimicry inspiration. -- Free your inner weirdo (1). -- Free your inner weirdo (2). -- Reverse your viewpoint. -- Get accustomed to random associations. -- Step away from your screen. -- Wonder. -- Enjoy solitude. -- Write a tan letter. -- Specifically select random words. -- Take it apart to make it better. -- Substitute. -- Combine. -- Be inspired by others. -- Make it simple. -- Senses isolation. -- Reuse reuse reuse. -- What's next for this waste?. --
Think Like a Food Designer es una colección de 60 ejercicios que desarrollarán la mentalidad de Food Design que necesitará para ganar cualquier desafío de creatividad en alimentos. Con un ejercicio al día durante dos meses, se le desafiará a pensar de nuevas maneras, lo sacará de su zona de confort y, al hacerlo, comenzará a pensar como un diseñador de alimentos. Estos ejercicios lo ayudarán a desarrollar la mentalidad adecuada para abordar cualquier desafío de diseño de alimentos que enfrente en el futuro. Si eres nuevo en Food Design y Food Design Thinking y no estás seguro de si esto es para ti, no temas: cualquiera que sea tu relación con la comida, si quieres aplicarle creatividad, entonces estás diseñando. Ya sea que sea propietario o trabaje en un restaurante, una empresa de alimentos o una empresa de diseño interesada en utilizar Food Design Thinking, o si es o desea convertirse en panadero, propietario de un camión de comida, planificador de eventos o simplemente la mejor comida. animador entre tus amigos, sumérgete en este libro, entrégate a él, confía en los ejercicios, invierte tu tiempo y energía en él, y desarrollarás una mentalidad creativa que te preparará para cualquier desafío de comida creativa que enfrentes.
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